چرا پاركت انتخاب كنيم ؟

۱۶ بازديد

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، يكي از مزيت هاي پاركت ، جذابيت و كيفيت بالاي چوب است كه اين محصول را از محصولات ديگر كه براي پوشش زمين استفاده مي شود در هنگام فروش پاركت  متمايز مي نمايد .

خيلي از مردم دوست دارند پاركت را در منزلشان انتخاب كنند ولي بخاطر هزينه از آن صرف نظر مي كنند  و از محصولات مشابه ارزانتر همچون كفپوش و.... استفاده مي كند در صورتي كه اين تفكر بسيار اشتباه است .پاركت به اندازه اي كه در تصور عموم گران به نظر مي آيد ، نيست .

 

پاركت يك محصول با دوام است كه عمر بسيار طولاني تري نسبت به محصولات ديگر كه براي پوشش زمين در زمان فروش پاركت  بكار مي رود را دارد ، همچنين داراي رنگ ، طرح و فرمت هاي مختلفي هست كه قابليت تطبيق پذيري با هر محيطي را دارد و همچنين به ارزش ملك شما مي افزايد و زيبايي و گرماي خاص به آن مي بخشد . اين نوع پوشش همچنين بهتر از انتخابي مثل فرش است . فرش به نظر انتخابي راحترمي آيد در حاليكه خيلي سخت تميز مي شود .

 

اگر شما حيوان خانگي ويا بچه اي داشته باشيد  شما هر روز مجبور به تميز كردن و جارو كشيدن فرش مي باشيد و اگر به صورت اتفاقي سفيد كننده ايي روي فرش شما ريخته باشد ،رنگ فرش از بين ميرود و به راحتي قابل تعمير نيست در حالي كه پاركت به شما اجازه ميدهد كه سريعا محلول ريخته شده را پاك كنيد و نگهداري و تميز كردن آن بسيار ساده و اسان ميباشد و احتياج به مراقبت دائمي مانند فرش ندارد. موارد گفته شده را در زمان فروش پاركت در نظر بگيريد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.